23 tammikuuta 2014

32) Your home is where your heart is. In London.

lontoopieni

Se ois sit viimene kerta ennen viikonlopun mittasta Ambassador-reissua, kun postailen tänne. Oon aika jännittyny tällä hetkellä, mua jännittää yksin lentäminen, mua jännittää esitelmän pitäminen, mua jännittää muut ambassadorit ja oikeestaan ihan kaikki aaaaahhh!!! Mut oon myös innoissani tietenkin!! Oon ujo ihminen, mut ehkä just sen takia samaan aikaan innoissani ja peloissani tämmösistä jutuista. Tiiän, että tää tulee kehittään mun kielitaitoa, koska mun on pakko puhua enkkua (ainoona suomalaisena omg) Tiiän, että tän reissun jälkeen mä oon taas vähän itsevarmempi ja itsenäisempi ja montaa kokemusta rikkaampi. Ehkä se on se juttu, mikä saa ujon ihmisen hakemaan tällasiisiin juttuihin.
En muuten osaa pakata. Oon ollu kolme vuotta sisäoppilaitoksessa johon oon pakannu kamat joka maanantai mut en siltikää pysty siihen. Oon ihan hukassa sen kanssa, että mitä koneeseen saa oikeen viedä ja mitä ei. Mua väsyttää tällä hetkellä aika paljon mut musta tuntuu ku oon raahautumassa sänkyy nii sit jostai tulee jotai ja oon taas pirtee eikä väsytä yhtään. Tai sit en saa vaa unta ja oon kahen aikaan yöllä sillee "ok, kaks tuntii herätykseen."

Rakastan aamulentoja, koska täältä ajaa tunnin Helsinki-Vantaalle, jossa pitää olla kaks tuntii ennen koneen lähtöä, koneen, joka lähtee kaheksalta. Eli mun pitää olla kentällä kuudelta. Eli pitää lähtee viideltä. Eli pitää herätä neljältä. Maailman paras tunne on istuu autossa ja ihan hiljaa vaan kattella ku ulkona aurinko ehkä jo nousee tai sit on vielä pimeetä ja tietää, et se kaikkein paras on just alkamassa. Sit ku voit vaa antaa ajatusten mennä sen taivaan mukana ja ilmaan tulee semmosta pientä hyvää hermostuneisuutta sitä mukaa, mitä lähemmäs kehäkolmosta ja Helsinki-Vantaata tullaan. Se on nii parasta. Oikeesti. Rakastan matkustamista yli kaiken ok ok ok ok nyt ku taas puhun tästä alan innostuu taas ihan liikaa ja olla täpinöissäni ja AAAAAAAADSFDGHHJ

Mut hei, saatte kuulumisia varmaankin reissun jälkeisellä viikolla sitten, toivottavasti teillekki tulee mahtiviikonloppu niiku mulle ihan varmasti!! Perjantaina vähän nähtävyyksiä, lauantaina ambassadorjuttuja ja sunnuntaina koko reissun kohokohta: shoppailua ;--) Pitäkää mulle peukut pystyssä!! Ja saatan päivitellä muutamia otoksia mun instagramiin elikkä seurailkaa @irasalminen :D

SAYONAARASTA KAIKILLE VAAN PUS LOVE YOU


12 kommenttia:

  1. Missä vaiheessa alotetaan "ambassadorilaisuus"? Miten se aikakaari menee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmaan parasta aikaa on kielimatkan jälkee, alottelin itte heti sen jälkee ku olin tullu kotiin :---D ja siis en tiiä mitä tarkotat aikakaarella, mut pisteitä keräillään kevääseen asti, jollon on eka lunastuspäivä, sit kesän aikana käsittääkseni keräillään taas jos haluu ja sit syksyllä on toinen palkinnon lunastuspäivä ja sen jälkee kaikki pisteet menee nollalle ja alotetaan taas tavallaan alusta. emmä tiiä, näin oon kuitenkin käsittäny. <:

      Poista
  2. missä sisäoppilaitokses sä oikee oot. ja miks sä semmoses oot etkä iha normaali koulus

    VastaaPoista
  3. onnee! varmasti se menee hyvin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kiitos (vähän myöhässä tosin mutta eisemitää!)

      Poista
  4. pysyyks noi MyEF tunnukset tuol sen kielimatkan jälkeen jos on ambassador jo sen matkan aikana? kun rupesin ambassadoriks, ja oon menossa kielimatkalle nyt ens kesän nii kiinnostais miten se menee sit. et jos osaat yhtään sanoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pysyy tai siis kaikilla pysyy käsittääkseni ainaki jonkun aikaa vaik ei liittyis ees ambassadoriks :D

      Poista
  5. hei nii nyt ku oot ambassadorina saanu sen toisen kielimatkan palkinnoks nii saatko siis vielä tavotella muita palkintoja ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mut ens kaudella sit varmaa ipadii tai jotain, en tiiä viel :o

      Poista
  6. Oot kyllä tosi nätti! ja aivan ihana blogi sulla myös ♥! tykästyin tähän heti ku tänne tulin! :) ulkoasu, kuvat, sun kirjotustyyli, kaikki nappaa! :)

    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista