04 maaliskuuta 2014

Toivepostausten vastaanottolaatikko on auki!

Mun on tosi paha asettua teijän asemaan ja miettiä, mistä ootte te ootte saanu paljon tietoo ja mistä taas liian vähän. Joten kertokaa, mistä haluisitte tietää enemmän, mistä kannattais tehä postausta jne!

Kannattaa kuitenkin kattoo aikasempia postauksia vähän sillä silmällä, etten ala toteuttaan niitä mitkä oon jo joskus tehny, paitsi no riippuu tietysti vähän aiheesta.

Mut. Siis. Antaa palaa! Nyt saa toivoa kaikennäkösiä postauksia! :)

7 kommenttia:

  1. Ois vaa tämmöne pikku kysymys tähä et millane laukku kanttii ottaa vai oisko reppu parempi tai siis sillee et sielläkihän on tietenki varkaita nii kumpi ois varmempi ettei mikään häviä ja vai voiko olla käytössä ihanvaa kangaskassi?:)

    VastaaPoista
  2. Voiko pisteitä kerätä ennen reissua?:)
    Sellanen postaus missä opetat miten ambassoriksi haetaan tai täytetään se lappu netissä ja miten siitä sitten jatketaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ois kyllä tosi hyvä ! Oon itekki miettiny asiaa ni tästä ois apua:)

      Poista
  3. Ruokailu, vapaa-aika, aktiviteetit tai bussilla kulkeminen

    VastaaPoista
  4. Ois kiva tietää niistä erikseen ostettavist retkistä ja funpackeista enemmän ku en tiiä niist melkee yhtää! Ja sit kans ois kiva tietää hinnat ja minkälaisii retkii esim californias ois tarjolla ja mihin retkille menit lontoos :)

    VastaaPoista
  5. olisi kiva tietää myös 10-14 vuotiaiden retkistä <3 <3

    VastaaPoista
  6. Onko kukaan ollut tääl? www.flireland.com mä oon menossa! <3 :)

    VastaaPoista