14 syyskuuta 2014

45) EF Reunion Party

Helloou ja pahoittelut taas hetken hiljasuudesta... Halusin kuitenkin tulla kertomaan reunioneista, jotka oli siis kaks viikonloppua sitten. Jaa mikä oli? EF Reunion Party on EF:n menneen kesän suomalaisille kielimatkailijoille järkätty tapahtuma Helsingin vanhalla YO-talolla, jossa kielimatkaporukan on mahdollisuus tavata uudelleen (reunite) ja pitää hauskaa EF:n ihanien liiderien valvovan silmän alla :--D Totta puhuen mun mielestä ei ole järkeä edes lähteä kielimatkalle jos tietää jo elokuun viimeisen viikonlopun olevan varattu jollekkin muulle, koska mulla oli ainakin ihan huippu viikonloppu ja meijän ryhmästäkin jopa 16/17 oli paikalla Liput makso tänä vuonna 25 euroa ja esiintyjinä oli TCT, Jyrise ja Uniikki. 2013 liput oli saman verran ja sillon pääesiintyjänä oli Mikael Gabriel.

Noista kuvista sen verran että [1] päätettiin reuniitata mun kahden soulsisterin kanssa jo perjantaina ja toltahan ne meijän sleepoverit pääasiassa näytti. (Sorry my Finglish) [2] Koko porukalla päätettiin varata pöytä Hard Rock Cafesta ja mentiin sinne sit syömään ennen niitten itte juhlien alkamista. [3] Oltiin Hennan kanssa Open Door Dayssa, mitä nyt millonkin tekemässä, pääasiassa tanssimassa tän vuoden EF-tanssia, jakamassa EF-laukkuja ja esitteitä ja kertomassa Kaliforniasta (tai Lontoosta) siellä sisätiloissa. Mulla ainaki oli kivaa jo tollon päivällä! Ja tuttuja oli tietysti ihana nähä :-) [4] NAM [5] TCT oli ihan huikee, en kestä [6] Uniikki myös! [7] Mulle kävi "hauska satumus" noitten valotikkujen kanssa kun olin vähän ahne... Lavalta siis heiteltiin noita rannekkeita ja valotikkuja ja ahneesti kaappasin yhen lattialta jonkun toisen silmien edestä, taitoin sitä et siihen tulis se valo ja naps vaan se valotikku meni rikki ja siitä lensi suoraan mun ja yhen mun kaverin silmään sitä nestettä, mikä on myrkyllistä pelkästään vaik ihollakin... Siis suoraan silmään. MITEN? SIIS EI NIIN KÄY :DD Paniikissa sit lähettiin juoksemaan vessoille ja sitten siellä oli joku kolmaskin joka oli tunkemassa puolta naamaa lavuaarin alle kun "mullakin meni sitä silmään!!" siis oikeesti :D Okei, pelästyin kyllä mutta loppujen lopuks se alko naurattaa, ei noin oikeesti käy, tai no, näemmä, jos on tarpeeks ahne... [8] Tiina, minä ja Henna ♥♥

Niin. Että on ne EF:n reunionit joka vuosi ihan pakollinen juttu, varsinkin jos suurin osa sun omasta ryhmästä on sinne tulossa. Mulla oli huikee viikonloppu ja eilen itse asiassa näin taas paria kielimatkakaveria kun oltiin hengailemassa Helsingissä. Ja oon vieläkin yhteyksissä ainakin Whatsapin kautta aika moniin. Hihii. :-)

Hyvää alkavaa viikkoa!

1 kommentti: