09 elokuuta 2013

10) 3 tapaa kysyä

Oon valehtelematta sairaan onnellinen, että mun blogin on löytänyt tämmönen sopivan kokonen lukijakunta, jotka kysyy sopivasti kivoja kysymyksiä. Koska te kuitenkin ootte täällä todennäkösesti ettimässä vastausta teitä askarruttaviin mietteisiin, ajattelin tehä tämmösen lyhykäisen perjantaipostauksen kolmesta tavasta kysyä.



TAPA NUMERO YKSI: ASK.FM
Vastaukset lyhyemmänpuoleisia, mutta saat ne nopeasti ;--) Tän postauksen pointti oli lähinnä siis tää ask.fm, joten kysykääkysykääkysykää!! Lupaan vastata kaikkiin kysymyksiin (-: Paitsi katkeriin vihaviesteihin >:(

 
TAPA NUMERO KAKSI: BLOGIIN KOMMENTOIMINEN
Vastaukset lyhyitä/pitkiä, riippuen kysymyksestä, mutta vastaaminen saattaa kestää jonkin aikaa. Yleensä mun pitää oottaa, että ehdin koneelle vastaamaan, koska mun kännykkä vammaa Bloggerin kanssa, enkä saa kommentteja aina julkastua. ÄLKÄÄ KUITENKAAN UNOHTAKO, et ilman tätä mulla tuskin olis blogi-intoa, joten keep asking ;-)

TAPA NUMERO KOLME: SÄHKÖPOSTI
Vastaukset yleensä pitkiä, sillä innostun sähköposteista koska niitä ei kuitenkaan kovin paljoa tule :---D Vastaan yleensä sähköposteihin tosi nopeesti, koska saan aina ilmotuksen uusista viesteistä!
irasalminen@hotmail.com

Näinpä näin! Ja tosiaan, jos vaikka tänä viikonloppuna saisin valmiiks sen kysymyspostauksen, eli ainaki vielä toistaseks on aikaa kysellä!! Kysymyspostaus :--)

AND NOW, ASK ME ANYTHING ;)



2 kommenttia:

  1. voitko tehä tosta kysymyspostauksesta sen videon? kun siel oli niin paljon kaikkee, mikä mua kiinnostaa(:? nii en viitti laittaa säpöö tai mitää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kysymypostauksen vastaukset tulee viimestään huomenna, i promise, joten ei hätää :-----) ! valitettavasti se ei tuu videomuodossa koska kamerani paskoo tiiliä DDDD: sori siitä :< mut vastauksia on tosiaan luvassa!

      ja mikset viitti ;-) jos et saakkaa haluamaas vastausta tai joku jää epäselväks nii sithän voit laittaa mulle spostii! rohkeesti vaa :-----)

      Poista