02 elokuuta 2013

8) So amaziiiiing!

Heippa! Selvisin elossa partioleiriltä takasin kotiin ja nyt porskutan eteenpäin taas entiseen tahtiin kielimatka-asioiden parissa. Tosin mulla on vähän semmonen kutina, että tänä syksynä ihmissuhteet ja koulunkäynti (lukio!! kääk!!) tulee viemään aika hurjasti aikaa... Pyrin kuitenkin postaamaan aina kun on mahollista. :>

Asiasta kukkaruukkuun; oon huomannu, että monia tuntuu pelottavan yksin lähteminen ja siks tonne yläpalkkiin onkin ilmestyny uus sivu. Voitte joko tähän kommenttikenttään, tai ton sivun kommenttikenttään kommentoida ohjeitten mukasesti ja lisään teijät listalle. Jos jätätte jonkinnäkösiä "yhteystietoja", kuten vaikka sähköpostin, kikin, twitterin tai instagramin tms, ei varmaankaan kestä kauaa ennen kun joku utelias samaan aikaan kielimatkalle lähtevä ottaa teihin yhteyttä. ;--) ETKÖ HALUA LÄHTEÄ YKSIN - sivulle tästä.

Ja kolmas asia: vielä ehitte esittää kysymyksiä!! Video tulee todennäkösesti tässä jossain viikonlopun aikana. :--)

Sit vielä tosiaan ne parhaimmat uutiset (jotka on ehkä ilosempia mulle kun teille, mut mun on pakko kertoo tää koska oon really really happy!!!)


tiedot

Yli yks kolmasosa mun tavotteesta alle kuukaudessa. Nyt mä oon ansainnu olla ylpee ittestäni ja ennen kaikkee oon älyttömän onnellinen et mul on tää blogi ja teijät kaikki! SUURKIITOS!! YLI 5000 PISTETTÄÄÄÄÄÄ!! Oon enemmän kun onnellinen että saan auttaa teitä ja että siitä hyvästä te autatte mua! Puspus, keep going guys! Kaikki tää vie mua lähemmäs kaikkee tätä:
(kuvat weheartit)

californiaaaaaaaaaaa

8 kommenttia:

  1. apua ! oon niin onnellinen sun puolesta :* !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no suurin kiitos tässä kuuluuki oikeestaa sulle ♥

      Poista
  2. aaaa onnee, kyl sä pääset sinne noilla pisteillä ku mäki varaan sen mun matkan sillee et sä oot siinä suosittelijana :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MIKS TE OOTTE KAIKKI NOI MAHTAVII !!! :---O <3

      Poista
  3. Kuinka oman kielimatkablogin saa lisättyä tuohon Ambassador-systeemiin, että esimerkiksi juuri näistä kommenteista saisi pisteitä? Entäs se sähköpostijuttu, miten se menee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. elikkä siis, ef:llä ei oo varsinaisesti mitään systeemiä, millä blogin sais liitettyy siihen, mut itte aion ottaa tavaks et lähetän jokasen kuukauden lopussa viidestä (maksimimäärä mistä saa pisteitä) postauksesta screenshotin suville ja saan kuukauden maksimipisteet eli 500 pistettä suoraan myef:ään tai toki siinä menee jonkun aikaa et ne saadaan lisättyä sinne tilille :--)
      ja tarkotatko nyt truth linee vai tota ihmisten kutsumista sähköpostitse? truth line toimii vaan silleen, että aina kun saat sähköpostia joltakulta niin laitat siitäkin screenshotin suville ja pisteet hoidetaan sun tilille (-:

      Poista
  4. 589 lähetettyä s-posti kutsua? mistä oot oikein repässy noin monta osotetta ja tunnetko muka kaikki joille lähetit?? :D

    VastaaPoista
  5. no pyydelly kavereilta joil on paljo spostiisotteita ja tämmöstä ;-----)) ja kavereitten kavereilt saanu kans niitä ja sillee !

    VastaaPoista