06 joulukuuta 2013

26) Hiljasta on ollut...

PAHOITTELUNI SIITÄ, nyt kyllä hävettää, on ollu niin paljon kaikkee mut ei oikeesti mitään DDDD: 

Mulle kuuluu ihan hyvää, vaihoinkin 10/7-6/8 reissun 2/7-29/7, koska tajusin, et tuun missaan kaiken upeuden jos jätän USAn itsenäisyyspäivän väliin! Ja en oo koskaan ollu näin tyytyväinen mihinkään päätökseen, EF toimi hienosti ja Myef:äänkin tieto saatiin päivitettyä jo parissa päivässä. Kaheksan päivää vähemmän venailemista siis!

Oon ollu ihan täpinöissäni, koska meillä on tosiaan Facebookissa (koska tulin viisaammaks viime kesän jälkeen) Kaliforniaryhmä, jossa onkin jo yli 50 jäsentä! On whatsappryhmää ja kikryhmää ja meistä osasta on oikeen tullu jo ihan kavereitakin (-:
Jos joku sattuu oleen Caliin lähössä niin ryhmähän löytyy tästä! x

Rahankeräys sujuu nyt vähä miten sujuu. Onneks kohta on joulu ja synttärit ja sit rahan tuloo ei voi estää! Kohta pitäis hakee jo kesätyöpaikkaakin, koska semmonen ois vähä niiku pakko saada tai oon iiiihan kusessa :---D Tiiän et raha tulee oleen ongelma, alotin nimittäi tänään jo pohtii mitä oikee ostan Kaliforniasta tai siis et mitä kaikkee tarttisin ja hei, siihen on sentään yli 200 päivää vielä. (Eilen oli muuten 170 päivää siitä kun lähin kielimatkalle ekan kerran, kyllä, mulla on vielä mun vanha laskuri tallessa!) 

Sit oon kans huomannu et en edelleenkään puhu enkkua. Kirjottamisen kanssa ei  oo mitää ongelmaa, mut nyt ku meillä taas alko enkku pitkästä aikaa nii en oikee vastaa kysymyksiin, koska pelkään et vastaan väärin. Josko mä sit Kaliforniassa pääsisin vihdoin ja viimein irti siitä virheidentekopelosta koska äh!! Haluisin puhua koska tiedän, et kuitenkin osaan. Ees jotain.

Ja sit oon kans alottanu ens kesän innottamana tämmösen kuntoilujutskan! Okei, no ei nyt mitään ihmeitä, mut siis et teen jonkun tietyn verran vatsalihaksia ja punnerukksia ja semmosia joka ilta ja venyttelen!!! (koska oon aina ollu notkee ku näkkileipä). Oikeesti oon myöskin ihan täpinöissäni tästä ideasta, koska haluun et mul on hyvä peruskunto ja oon paljo itsevarmempi bikineissä sit ku ens kesä taas tulee (-: Tarkotuksena ei oo siis laihduttaa, vaan just vähä enemmän itsevarmuutta.
Tälleen muutaman päivän jokailtasen rutiinin jälkeen ainoo mikä on varmaa on se, että mun käsiin ja vatsalihaksiin sattuu. :-------D

hell-yeah 
Siinä tommonen kollaasi, mistä inspiroitua. En oikeesti malta oottaa sitä et on taas niin lämmin et voi käärii farkun lahkeet ja käyttää lyhytvartisia consseja!! Omgomg. Mut jos ekaks tää joulu ja uusvuos.

Mun serkku lähtee huomenna Lontooseen ja arvatkaa oonko a) kateellinen vai b) kateellinen. Koko ajan vaan pitää pitää mielessä, et mikä ens kesänä oottaa...
Mut se on sen arvosta.

Mitä teille kuuluu? 
Ja ai niin, melkeen unohtu, hyvää itsenäisyyspäivää!!

11 kommenttia:

  1. Millon se kysymys video tulee???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvää kannattaa oottaa :--) viimestää ens viikolla yritän parhaani mutta aika vaa aina loppuu kesken!! :(

      Poista
  2. Mullakin on tässä ny menossa ihana kuntoiluinto ja tarkotuksena ois saada pömppövatsa pois ja päästä bikinikuntoon. :D Ja jos viittit nii voitko laittaa lyhyen videon sun päivittäisestä kuntoilusta niin ei into lopahtais xD Mut kiitti hei sun blogi on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siistii, en oo yksin ! ja voinhan mä jotain inspiroivaa tässä keksiäkki ku tulee semmone inspiroitunut fiilis!

      ja hei sä oot ihana (-:

      Poista
  3. Eiköhä se rantakunto oo tavotteena kaikilla lähtijöillä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei välttämättä tarvi jos vaa on tarpeeks itsevarma !

      Poista
  4. jaa no mä taidan olla ainut pallo sit siel kielimatkalla ei mua vois vähempääkään kiinnostaa laihduttaa jotain kielimatkaa varten

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et todellakaa oo mikää pallo, cmoon ei sil oo mitää välii miltä näytät kuha tunnet ittes ittevarmaks (-: itte teen just sen takii, en oo mikää läski ja mun itsetunto on ihan nollassa nii yritän ees keksiä jotain ettei tuntuis nii paskalta ja pakko sanoo et tää on just piristäny sillee kivasti :---) mut tosiaankaa en tee tätä kielimatkaa varten, tekisin muutenkin mut kielimatka on yks motivoija !

      Poista
  5. Moi, en oikein tiennyt keneltä kysäistä, mutta kuinka "lyhyt" kielimatka voi olla ? Onks se minim. 1 vai 2 viikkoa ?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sori en oo ira mut lyhyin kielimatka on 2 viikkoo, mut suosittelen ottaa 3 viikon meinaa 2 viikkoo saatta mennä aika nopeasti eikä siinä ole kuin muutaman sadan ero :)

      Poista
    2. jep näin on! :--) näin tän kysymyksen jo muutama päivä sitte mut bloggerin appi crashas nii sit en enää muistanu vastata :<

      Poista