31 joulukuuta 2013

31) Hyvää ja oikein parasta uutta vuotta kaikille

Seuraavasta vuodesta tulee niiiiiin paras, vai mitä? Olkaahan kunnolla mut päästäkää kaikki vuoden inhottavat asiat menee ja unohtakaa vaa, nostakaa pää ja kattokaa tulevaisuuteen ja kesään... Siel on luvassa ihan mahtavia juttuja! Mä ainakin oon älyttömän innoissani! Hyvällä asenteella pääsee jo pitkälle! :-) Positiivisen asenteeni kanssa alotan taas heti vuoden alusta päivittelemään mun lifestyleblogia, eli lukijaksi saa jo liittyä :*

Mut hei niin, about yheksän tunnin päästä kaikki voi sanoo ittelleen ja miksei kavereilleenkin et "hei, mä lähen tänä vuonna kielimatkalle."

Pitäkää hauskaa!!

4 kommenttia:

  1. parasta uuttavuotta puspus

    VastaaPoista
  2. Tiiätkö et onks usassa vähä vanhempii et jos menisin kielimatkalle 16 v nii oisko siel vähä enemmän mun ikäsii ku englannissa? x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo uskoisin koska se on nii paljo kauempana et ei kaikki vanhemmat ees päästä nii kauaks tai ei oo rahaa tai jotain :D voit tietty lähtee ihan kielikurssille eikä kielimatkalle

      Poista