27 joulukuuta 2013

30) International Ambassador Meeting ヽ(*⌒∇⌒*)ノ

19. joulukuuta 2013
McDonalds
17.12
4 vastaamatonta puhelua tuntemattomasta numerosta

Mä koitan tavottaa niitä uudestaan. Kohta mulle vastataan.
"Moikka Ira, EF:n toimistolta ja EF:n asioilla mä vaan soittelisin. Sähän hait siihen international Ambassador meetingiin, ja tota nyt on käyny semmonen juttu, et sut on valittu. -- Meillä oli kaks hyvää hakemusta josta arpa suosi sua. -- Tää on siis viikonlopun mittanen reissu Lontooseen. -- Me lähetetään sulle lisätietoa sitten ens vuoden alussa, kun jäädään nyt täällä toimistolla joululomille. -- Onneks olkoon vielä, kerrothan sä sitten sun vanhemmille?"

[crying and shaking]
[oh my fucking god]
[jeshdfjksdffjawsdh]
En oikeen tiedä ittekkään vielä paljon mitään mistään, mut mulle sanottiin, että siellä päässä kentällä on joku mua vastassa, koska lähen Suomesta sinne ihan yksin, ainoona Suomen edustajana. Yks asia on kuitenkin varma. En malta oottaa tammikuuta.
Tästä vuodesta tulee niin paras.

OMGMGMGKGOGMGOMGG


omg2

9 kommenttia:

  1. Onnee tosi paljon ihanaa ku pääset tonne ansaitset sen todellakin!! :)

    VastaaPoista
  2. ihan huippua ! :--) pidä hauskaa ja edusta meittii siel suuressa maailmassa !

    VastaaPoista
  3. mitä kaikkee kirjoitit siihen hakemukseen :-D

    VastaaPoista