14 heinäkuuta 2013

1) Mielikuvituksellisesti: aloitus

Tervetuloa mun kielimatkablogiin! :---) Täällä ruudun takana näppistää näpyttelee 15-vuotias Ira, joka teki elämänsä parhaan päätöksen joulukuussa 2012. Mä päätin lähtee kielimatkalle EF matkanjärjestäjänäni Lontooseen kesällä 2013. Ja valehtelematta se oli paras päätös, mitä mä oon koskaan tehny, oisin ihan hyvin voinu jänistää ja olla lähtemättä.
Sillon en ois tutustunu uusiin, upeisiin ihmisiin Suomenkin ulkopuolelta, kokenu kaikkee upeeta noitten ihmisten kanssa, oppinu puhumaan englantia luonnollisemmin ja ennen kaikkea en ois kasvanu ihmisenä. Mut mä lähin vähän ehkä pelokkaana ja sain kaiken ton ja paljon enemmänkin. ♥

Mä oon täällä bloggerin tekstinkäsittelyohjelmassa nyt kertomassa tätä teille, koska haluun et te koette saman. Jos teil on jotain mitä haluutte tietää, kysymyksiä, selvennettävää, ihan mitä tahansa, mä oon täällä aina vastaamassa teille. Yritän toteuttaa paljon toivepostauksia, koska kirjotan tätä teille enkä ittelleni. Mut oon silti aika täpinöissä, hehe.

Tää saatto ehkä olla vähän tämmönen säälittävä tervetulotovoitus mut tosiaan, täydestä sydämestäni ootte tervetulleita seuraan tätä blogia syksyllä ja varmaan vielä keväälläkin!

Pus, ira
alla Big Ben ja kuva musta >:--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti