18 heinäkuuta 2013

4) Sanoja kielimatkasta

Education
First

Kokemus
Inspiraatio
Elämys
Luotettava
Ihmiset
Maailmanvalloitus
Aikuistuminen
Taika
Kaksin
Aurinko

Tässä muutamia sanoja, mitkä mulla tuli ensimmäisenä mieleen EF:stä ja mun kielimatkasta.
Kokemus? Mun kielimatka oli upee kokemus, enkä vaihtais sekuntiakaan. Oikeesti. Inspiraatio? Kuka nyt ei olis inspiroitunut weheartitin "the adventure is out there" - kuvista tai henkeäsalpaavan kauniista unelmakaupungistaan? Elämys? Tätä ei varmaan ees tartte selittää. Luotettava? EF:ään on helppo luottaa, jos isäntäperheen kanssa oli ongelmia, liiderit tekivät kyllä kaikkensa, että asia saataisiin kuntoon. Ihmiset? Parasta kielimatkassahan on ne uudet, kiehtovat ihmiset, joihin tutustuu. Tietysti. Maailmanvalloitus? Kielimatka oli mun ensimmäinen reissu ulkomailla ja mä koin sen vähän sellasena maailmanvallotustapauksena. Ira lähtee vallottaan maailmaa. Yksin. Hui, se oli hurjaa. Aikuistuminen? Mä kasvoin niin paljon. Opin ottamaan vastuuta asioista ja näin niitä ihan eri tavalla kun ehkä joskus aiemmin. Pakko sanoo, että kielimatka on muuttanut mua. Ihan varmasti. En vaan oo ihan vielä löytänyt ittestäni, et miten. Taika? Kyl siinä lähtöaamussa oli jotain taianomaista. Kaksin? Tää kuvaa lähinnä sitä et kielimatkalla tuskin kukaan joutuu olemaan paljookaan yksin. Aina on joku joka tulee sulle jutteleen. Aurinko? Aurinko paisto ja kaikki oli hyvin. 

Okei, tässä oli tämmönen lyhykäisempi tekstipostaus. Jos teillä on monia kysymyksiä mielessänne ja haluutte niihin kunnon vastauksia niin suosittelen lähettämään mulle ihan sähköpostia! Päivittelen sitä joka päivä ja vastaan enemmän kun mielellään kaikkiin kielimatkakysymyksiin mitä sinne mahdollisesti tulee :--) irasalminen@hotmail.com

Ja sit tämmönen toinen mainostus, et jos teille ei oo vielä kolahtanu postiluukusta EF:n esitettä, niin sellasen saa tilattua täältä ilmaseks. Ja tosiaan toi on mun virallinen EF Ambassador/crew - sivu, et syötätte vaan tietonne tonne laatikoihin ja pari esitettä kolahtaa alas postiluukusta parissa päivässä. (Tilasin itteltäni esitteen, kesti kolme päivää :--))

Puspus! Huippua alkavaa viikonloppua kaikille kaikille!

    2 kommenttia: